
Szanowni klienci, wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom wprowadzamy nowy ułatwiony system zwrotów w naszym sklepie. Nasze rozwiązanie jest innowacyjne, w fazie końcowego etapu wymagającego sprawdzenia czy wszystko działa prawidłowo, a najlepszym sposobem na sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania jest praktyka, dlatego już dziś udostępniamy Państwu możliwość korzystania z łatwych zwrotów, jednak prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie w tej kwestii, a w przypadku jakichkolwiek komplikacji o niezwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Mogą to Państwo zrobić wysyłając wiadomość na adres sklep@amled.pl lub bezpośrednio przez formularz kontaktowy dostępny tutaj
Nasi klienci, czyli Państwo są dla nas najważniejsi, dlatego nieustannie staramy się rozwijać spełniając wszelkie oczekiwania. Jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły dotyczące naszego nowego systemu zwrotów. Dziękujemy za zaufanie i pomoc.
Jak zwrócić towar?
1. Wypełnij i dostarcz nam formularz zwrotu
Możesz to zrobić:
- za pomocą elektronicznego formularza: kliknij tutaj
Opcjonalne formy⬇
-wysyłając wiadomość na adres email: zwroty@amled.pl
- dostarczając osobiście pod adres ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno
Potrzebujesz wzoru dokumentu? Znajdziesz go tutaj
2. Spakuj i wyślij przesyłkę
Produkty możesz do nas wysłać na 2 sposoby:
- bezpośrednio przez naszą stronę: kliknij tutaj
- we własnym zakresie: kliknij tutaj
Jeżeli chcesz zwrócić produkty we własnym zakresie, zaadresuj paczkę na poniższe dane:
AXIS AMLED
ul. Puławska 34
05-500 Piaseczno
tel. 22 375 96 72
Wysyłając paczkę we własnym zakresie:
- napisz na paczce numer swojego zwrotu lub włóż formularz odstąpienia od umowy do środka paczki
- zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki
Potrzebujesz wzoru dokumentu? Znajdziesz go tutaj
Najczęściej zadawane pytania:
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia znajduje się np. w temacie wiadomości email z fakturą za zamówienie, możesz go również znaleźć bezpośrednio w panelu klienta.
Gdzie znajdę numer swojego zwrotu?
Numer zwrotu znajduje się np. w temacie wiadomości email potwierdzającej zgłoszenie zwrotu.
Czy muszę podać numer konta bankowego?
Środki zwracane są na ten sam instrument płatniczy z którego była dokonywana wpłata, dlatego nie potrzebujemy podawania numeru konta na tym etapie. Jeżeli wybrałeś formę płatności za pobraniem lub przelew tradycyjny to w momencie rozpatrywania zwrotu zostaniesz poproszony o jego podanie w celu uregulowania płatności.
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Zgodnie z obowiązującym prawem konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14dni od otrzymania przesyłki.
Szczegółowe warunki zwrotów znajdują się w naszym regulaminie https://amled.pl/regulamin
W jaki sposób odesłać paczkę?
Paczkę możesz do nas wysłać za pośrednictwem naszej strony internetowej lub dostarczyć we własnym zakresie, szczegóły dostępne tutaj
Co z kosztami wysyłki?
W przypadku zwrotu - koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.
W przypadku reklamacji - po uznanej reklamacji środki za transport zwracane są na wskazany numer konta bankowego.
Czy muszę dołączać formularz do paczki?
Jeżeli skorzystałeś z naszego elektronicznego formularza zwrotu nie musisz nic wkładać do paczki.
W przypadku odsyłania zwrotu na własną rękę napisz na paczce numer swojego zwrotu lub dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy kliknij tutaj
Ile się czeka na zwrot?
Zarówno zwroty jak i reklamacje staramy się rozpatrywać bez zbędnych opóźnień, zazwyczaj zajmuje nam to kilka dni roboczych. Na każde zgłoszenie ustosunkujemy się nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.
Skąd pobrać etykietę zwrotną?
Wygenerowaną etykietę możesz znaleźć w załączniku wiadomości wysłanej na wskazany adres email lub w panelu zwrotu dostępnym tutaj
Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem lub do paczkomatu?
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów, natomiast korzystając z naszego narzędzia do zwrotów przesyłkę możesz nadać w dowolnym punkcie Paczkomat® InPost, ponieważ ostatecznie kurier InPost dostarczy ją do naszej siedziby.
