Zwroty - beta

Szanowni klienci, wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom wprowadzamy nowy ułatwiony system zwrotów w naszym sklepie. Nasze rozwiązanie jest innowacyjne, w fazie końcowego etapu wymagającego sprawdzenia czy wszystko działa prawidłowo, a najlepszym sposobem na sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania jest praktyka, dlatego już dziś udostępniamy Państwu możliwość korzystania z łatwych zwrotów, jednak prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie w tej kwestii, a w przypadku jakichkolwiek komplikacji o niezwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Mogą to Państwo zrobić wysyłając wiadomość na adres sklep@amled.pl lub bezpośrednio przez formularz kontaktowy dostępny tutaj

Nasi klienci, czyli Państwo są dla nas najważniejsi, dlatego nieustannie staramy się rozwijać spełniając wszelkie oczekiwania. Jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły dotyczące naszego nowego systemu zwrotów. Dziękujemy za zaufanie i pomoc.

 

Jak zwrócić towar?

 

 

1. Wypełnij i dostarcz nam formularz zwrotu

Możesz to zrobić: 

- za pomocą elektronicznego formularza: kliknij tutaj

Opcjonalne formy⬇

 -wysyłając wiadomość na adres email: zwroty@amled.pl

 - dostarczając osobiście pod adres ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno

Potrzebujesz wzoru dokumentu? Znajdziesz go tutaj

 

 

 

2. Spakuj i wyślij przesyłkę

Produkty możesz do nas wysłać na 2 sposoby:

- bezpośrednio przez naszą stronę: kliknij tutaj

- we własnym zakresie: kliknij tutaj

Jeżeli chcesz zwrócić produkty we własnym zakresie, zaadresuj paczkę na poniższe dane:

AXIS AMLED

ul. Puławska 34

05-500 Piaseczno

tel. 22 375 96 72

 

Wysyłając paczkę we własnym zakresie:

- napisz na paczce numer swojego zwrotu lub włóż formularz odstąpienia od umowy do środka paczki

- zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki

Potrzebujesz wzoru dokumentu? Znajdziesz go tutaj

 

 

Najczęściej zadawane pytania:

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajduje się np. w temacie wiadomości email z fakturą za zamówienie, możesz go również znaleźć bezpośrednio w panelu klienta.

Gdzie znajdę numer swojego zwrotu?

Numer zwrotu znajduje się np. w temacie wiadomości email potwierdzającej zgłoszenie zwrotu.

Czy muszę podać numer konta bankowego?

Środki zwracane są na ten sam instrument płatniczy z którego była dokonywana wpłata, dlatego nie potrzebujemy podawania numeru konta na tym etapie. Jeżeli wybrałeś formę płatności za pobraniem lub przelew tradycyjny to w momencie rozpatrywania zwrotu zostaniesz poproszony o jego podanie w celu uregulowania płatności.

Ile mam czasu na zwrot zamówienia?

Zgodnie z obowiązującym prawem konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14dni od otrzymania przesyłki.

Szczegółowe warunki zwrotów znajdują się w naszym regulaminie https://amled.pl/regulamin

W jaki sposób odesłać paczkę?

Paczkę możesz do nas wysłać za pośrednictwem naszej strony internetowej lub dostarczyć we własnym zakresie, szczegóły dostępne tutaj

Co z kosztami wysyłki?

W przypadku zwrotu - koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

W przypadku reklamacji - po uznanej reklamacji środki za transport zwracane są na wskazany numer konta bankowego.

Czy muszę dołączać formularz do paczki?

Jeżeli skorzystałeś z naszego elektronicznego formularza zwrotu nie musisz nic wkładać do paczki.

W przypadku odsyłania zwrotu na własną rękę napisz na paczce numer swojego zwrotu lub dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy kliknij tutaj

Ile się czeka na zwrot?

Zarówno zwroty jak i reklamacje staramy się rozpatrywać bez zbędnych opóźnień, zazwyczaj zajmuje nam to kilka dni roboczych. Na każde zgłoszenie ustosunkujemy się nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

Skąd pobrać etykietę zwrotną?

Wygenerowaną etykietę możesz znaleźć w załączniku wiadomości wysłanej na wskazany adres email lub w panelu zwrotu dostępnym tutaj

Czy mogę wysłać zwrot za pobraniem lub do paczkomatu?

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów, natomiast korzystając z naszego narzędzia do zwrotów przesyłkę możesz nadać w dowolnym punkcie Paczkomat® InPost, ponieważ ostatecznie kurier InPost dostarczy ją do naszej siedziby.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 22 375 96 72
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium